Fotokniha

24.01.2017 19:45

Nedávno jsem využil nabídky společnosti Saal Digital, a nechal si od tohoto Německého výrobce fotoproduktů, zhotovit fotoknihu mých fotografií. K přípravě knihy jsem použil jednoduchý program, který má společnost Saal Digital zdarma ke stažení na svých internetových stránkách. Po letmém seznámení s programem jsem se rozhodl zhotovit fotoknihu s tvrdou vazbou o formátu A4, na šířku. V programu na vytvoření knihy je mnoho kreativních šablon, a možností vkládání fotografií i textů, lze zvolit i vazbu knihy. Rozhodl jsem se, že kniha bude mít padesát stran s matným povrchem, tvrdou matnou vazbou bez polstrování. Po kontrole a odesílání objednávky, se klasicky nastaví možnost platby a dopravy. Výrobce odesílá knihu dopravcem DHL, a v ČR objednávku doručuje přepravní společnost PPL. V momentě předání dopravci, jsem byl informován emailem, a poté mě kontaktoval řidič PPL v den doručení. Od odeslání objednávky po doručení uplynulo 5dní. Zásilka přišla výborně zabalená, v kartonové obálce a dvou igelitových obalech. Kniha je moc dobře vyrobená. Listy jsou z velmi silného, kavalitního papíru, vazba je pěkně pevná. Barvy odpovídají požadavkům. Z knihy mám velikou radost. Určitě, až budu dělat další fotoknihu (např. dárek pro rodiče, přátele,..), se opět obrátím na společnost Saal Digital.